Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Alla nya medlemmar: Presentera er här


Tjena, inte ny medlem men planen är att hålla sig relativt aktiv nu. Spel var en sjukt stor del av mitt liv och skulle väl vilja säga att jag var lite smått (lite i parantes för att påvisa ännu mer) minikänd på GR för 4/5 år sen men gick under ett sådan fjortis namn att de ska begravas hahah. Var sedan halvaktiv för ett par år sen och sedan tappade jag intresse för spel och gick in i en annan bana i livet som krävde hela min tid, destruktiva handlingar. Nu har livet gått uppåt och med det så har spel intresset vaknat till liv igen. Är iaf en 19 årig grabb som gillar story tunga spel och tävlade i CoD samt Halo förut. (Vann någon skittävling på Gamex inom Halo och var med ett år på EGL med CoD).
"If insane people live happily in their own reality, why do we pull them painfully back to ours?"
  • 0
Hej, jag är en sån där som är aktiv i ett par dagar och sedan försvinner för evigt
Pisspiraten
  • 0
Citerar Sansiz:
Citerar turbomormor:Hen kan du vara själv, gubbkärring.

Klockrent! Välkommen till Gr!


Varför tror alla att HEN är köns neutralt?
Hallå, låter inte HEN närmare HENNE än HONOM... haha, känn på hen...den menar jag.

Och jag är ny här, är ett troll, men den varmhjärtade sorten
Get busy living, or get busy dying.
God afton!
Ny medlem här sedan igår. Spelar mest på xbone nu för tiden men det blir lite till och från då annat kommer i vägen. Förutom spela så fotograferar jag, brygger öl och startar miljontals projekt som inte blir slutförda.

Spelar just nu mest Mgs5, rise of the tomt raider och NHL. Tanken är att jag så småningom ska bygga upp ett lite mer gediget spel bibliotek till krysslådan.
  • 0
Har smugit omkring här på Gamereactor i några år nu, mest för att läsa bloggar, recensioner och nyheter. Men jag har inte brytt mig om att logga in, skriva kommentarer eller göra speciellt mycket väsen av mig. Är nämligen lite internetblyg. Brukar det inte vara tvärt om, att man är blyg irl istället? Aja, det hör inte hit. Tänkte ändå strunta i att vara blyg, det verkar ju trevligt här.


Hej på er!
  • 0
Hej!

Är det någon mer än jag som läser de här presentationerna?

To whom it may concern; jag är en halvt dedikerad gamer med passion för spel som tangerar vad spel kan vara, på väg att bli utbildad designer och tycker att vänskap är bland det finaste som finns.

Inte första gången på forumet, men trevligt att vara tillbaka!
Konspiration är en hoax.
Missat att det fanns en sån här tråd hehe. Har kollat runt här i några år läser bloggar och nyheter och annat. Är inte jätte aktiv med kommentarer och sånt men ibland händer det hehe. Hej !
  • 0
Såg att det var min 15-årsdag på sidan igår. Brukar kolla nyheterna ofta även om jag sällan spelar så mycket nu för tiden.

Tjena mors och tjohej!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!